wtorek, 28 października 2014

Scena- Halloween

Halloween.

Halloween to idealny temat przewodni zabw z maluchami. Ponieważ mój synek ma dopiero dziewięc miesięcy nie odważyłam się  jeszcze na zabawę zprawdziwą dynią, więc znalazłam balonikowe zastępstwo.

Oto nasza dzisiejsza Halloweenowa impreza :)

 Wystarczyły trzy baloniki (każdy po 2zł) i kawałek wstążeczki, balonik z dynią ma zaczepioną gumkę recepturkę

Malec trzymał tasiemkę i osbijał balonika od rączki. Jak widac na poniższym zdjęciu zabawa była przednia a ja nie mogłam zrobic zdjęcia które nie byłoby zamazane :) 


Jesli będziesz trzymać balonik nad głową malca nieźle się on natrudzi aby go złpać. To świetna gimnastyka :)




A ponieważ zabawa była w dość szybkim tempie i nie mam niezamazanych zdjęć oto krótki filmik jak zabawa wygląda w praktyce :) 



Kolejnym punktem naszego Halloweenowego wieczoru była zabawa galaretką z kilkoma gadżetami. Zimna, kleista, a co najważniejsze bezpieczna i smaczna ;) galaretka to świetna zabawa sensoryczna dla takiego brzdąca :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz